Hej @ZespolmBanku, w zeszłym…

Hej @ZespolmBanku, w zeszłym tygodniu bardzo pomogliście

https://www.wykop.pl/wpis/43512235/zespolmbanku-chcialbym-dowiedziec-sie-dlaczego-ja-/

zanim to jednak nastapilo zlozylem reklamacje online poprzez czat.
Dzis przyszla odpowiedz:

„Dzień dobry,

przykro mi, niestety Pana reklamację rozpatrzyłam negatywnie. Nie udostępnimy Panu możliwości wykonania przelewu na rachunek, który Pan wskazał. Jest to zgodne z punktem 11 Regulaminu usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.

Ze względów bezpieczeństwa mBank odrzuca transakcje na wskazany numer beneficjenta. W trosce o ochronę naszych Klientów przed nadużyciami, przelew nie może zostać zrealizowany. Jest to ustawienie globalne, niepodlegające wyjątkom.

Przepraszamy za utrudnienia.”

Oczywiscie tak jak pisalem w poprzednim watku przelew wykonalem i nadal kazdy klient mBanku mozez wykonywac przelewy na Coinbase (dzieki Waszej interwencji).

Ale… nie dosc, ze pani z dzialu reklamacji nie zna stanu faktycznego odpowiajac na moja reklamacje to jeszcze powoluje sie na punkt 11 reugulaminu uslug platniczych

„Punkt 11 Regulaminu uslug platniczych:

11.Kiedy nie przyjmiemy lub odmówimy realizacji zlecenia?
1) Nie przyjmiemy zlecenia, jeśli:
a) nie podasz nam wszystkich informacji, które wymagamy (wskazaliśmy je w Rozdziale 5),
b) nie będziesz miał dość pieniędzy na Rachunku, aby zrealizować transakcję,
c) zablokujemy Twój dostęp do Rachunku,
d) rozwiążemy Umowę,
e) zamkniemy Rachunek, z którego chcesz realizować zlecenie,
f) gdy mamy podejrzenie, że:
 transakcja, której dotyczy to zlecenie jest nielegalna,
 zlecenie składa ktoś, kto nie ma do tego prawa lub robi to nielegalnie.

2) Odmówimy realizacji zlecenia, które autoryzowałeś, jeśli:
a) rachunek odbiorcy jest zamknięty, nie istnieje lub ma blokadę na transakcje przychodzące,
b) wynika to z innych przepisów prawa,
c) jeśli oświadczysz, że to nie Ty złożyłeś wstrzymane przez nas zlecenie- za wyjątkiem sytuacji, które opisaliśmy
w Rozdziałach 4-7. ”

Przeciez zaden z podpunktow punktu 11 nie daje prawa mBankowi blokowac przelewow wykonanych swiadomie przeze mnie do legalnie dzialajacej firmy w UE.
Dlaczego skladajac reklamacje nikt nie sprawdza stanu faktycznego, a co gorsze jestem zbywany jakas bezsensowna formulka? Moglbym zlozyc reklamacje na reklamacje (odwolanie nie ma sensu gdyz przelewy mozna juz wykonywac), ale boje sie, ze to nic nie da, tak jak to juz raz mialo miejsce. Moglbym oczywiscie to olac, bo przeciez wszystko dziala, ale zaczynam sie bac o kompetencje pracownikow i ich mozliwosci blokowania moich srodkow.

#bitcoin #kryptowaluty